søndag, juni 26

Ferie oppdatering!

Home, sweet home!

3 uker har gått siden jeg kom hjem, kom jeg på idag...
De ukene har flydd!! Første uka gikk til forberedelser til bryllup for Ingebrigt og Kristine og jobbing sammen med pappa. Så fikk vi feira de som gifta seg med ei fantastisk helg på Rødde og Flå kirke. HELT nydeLIG!!

Har begynt å jobbe på sykehjemmet igjen. Kjempe kjekt å møte igjen gamlingene og få lov til å gjøre litt sykepleier ting å få litt mer ansvar der nå i sommer.

Speaking of sommer - den har ikke kommet til Surnadal helt enda :/ Har kanskje hatt 3 finværs dager siden jeg kom hjem ellers har det regna og vært rundt 10 grader. ok minus.

Idag derimot, har det vært fint! Så Olav og jeg kjørte over til nabo kommunen Sunndal og gikk oss innover til Innerdalshytta som da ligger (som navnet sier) inne i Norges vakreste dal - Innerdalen. Det var ferie det! Kjenne den
gode lukta av fersk sau bæsj, lyng, ren luft, høre bekken sildre og fossen ned fjellsida bruse. Høre saubjellene og kubjellene ute på beite, hilse på glade folk langs veien og bare høre på naturens sang. HER får en fred for sjelen. HER hører en hjemme. Alt det vakre - å så sier Gud at du og jeg er det vakreste av ALT Han har skapt! Utrolig! GLEDE!

Ellers går det mye tid samme med de tre bandittene (les. tanteungene). Nå er det blitt fora, bada og lagt. Satser på at de ikke våkner så aaalt for tidlig i morgen (les: Du kan drømme..)

2 kommentarer:

-monakristin sa...

flinke tante! så kjempefint ut på turen! godt olav fikk seg en kaffekopp og ;) klemm til deg

hanne asp sa...

Fint par!!!! og for et nydelig sted du bor...